Jak złożyć zamówienie na Armate24.pl?
Złożyć zamówienie poprzez naszą stronę internetową może tylko zalogowany użytkownik. Na
stronie głównej znajduje się nasza pełna oferta produktów; wybierając ikony poszczególnych produktów przejdziesz do strony produktu, gdzie będzie można wybrać odpowiednie parametry zamówienia (np. ilość, format, wykończenie itd). W momencie wybrania odpowiednich parametrów pojawi się ostateczny koszt zamówienia; tak powstałą wycenę można wysłać sobie na maila, wydrukować, bądź od razu złożyć zamówienie (kup teraz, bądź dodać do koszyka w momencie, gdy produktów będzie więcej).
Gdzie znajdę informacje o aktualnych postępach mojego zamówienia?
Wszelkie informacje odnośnie realizacji zamówienia znajdziesz na swoim koncie w zakładce
Historia zamówień.
Jakie pliki są przez was akceptowane?
Przyjmowanymi przez nas formatami plików są: jpg, tiff oraz pdf. Wszelkie informacje odnośnie przygotowania plików dostępne są w zakładce
Pliki do druku.
W którym momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura?
Faktura wystawiana jest po zakończeniu prac i oddana wraz ze zrealizowanym zamówieniem; jeśli zamówienie ma zostać wysłane kurierem – faktura zostanie dołączona do paczki.
Czy mogę zamienić pliki produkcyjne? Jak ma to zrobić?
Pliki produkcyjne można podmienić tylko w momencie składania zamówienia (zanim trafi ono na produkcję), bądź kiedy pliki zostały odrzucone przez system; w takim wypadku należy wybrać dane zamówienie i wgrać pliki na nowo.
Zamówienie nie odpowiada moim oczekiwaniom, czy mogę je zwrócić?
W momencie, gdy nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je zareklamować. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową podając przyczyny niezadowolenia (np. zła jakoś druku, nieodpowiedni rozmiar zamówionego produktu); prosimy również o podanie numeru zamówienia, którego reklamacja dotyczy.
Czy złożone zamówienie można anulować?
Zamówienie można anulować tylko w momencie zanim trafiło na produkcję, nie poniesiesz wtedy żadnych dodatkowych kosztów; w innym przypadku przy anulowaniu zlecenia, doliczone zostaną poniesione przez nas koszty związane z jego realizacją.
W moim zamówieniu jest błąd, czy mogę go poprawić?
W momencie, gdy zamówienie trafiło na produkcję nie ma możliwości jego poprawienia. W związku z tym prosimy o dokładne sprawdzenie plików i wszelkich parametrów zlecenia, przed wysłaniem go do realizacji.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Ze względu na różnorodność wykonywanych przez nas prac nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty realizacji zamówienia. Przybliżone czasy realizacji w zależności od wykonywanej pracy wynoszą:
- druk cyfrowy – 2-5 dni roboczych
- druk wielkoformatowy – 2-5 dni roboczych
- reklamy zewnętrzne – 5-9 dni roboczych