FAQ

Składanie zamówień

Jak złożyć zamówienie na Armate24.pl?

Złożyć zamówienie poprzez naszą stronę internetową może tylko zalogowany użytkownik. Na stronie głównej znajduje się nasza pełna oferta produktów; wybierając ikony poszczególnych produktów przejdziesz do strony produktu, gdzie będzie można wybrać odpowiednie parametry zamówienia (np. ilość, format, wykończenie itd). W momencie wybrania odpowiednich parametrów pojawi się ostateczny koszt zamówienia; tak powstałą wycenę można wysłać sobie na maila, wydrukować, bądź od razu złożyć zamówienie (kup teraz, bądź dodać do koszyka w momencie, gdy produktów będzie więcej).

Gdzie znajdę informacje o aktualnych postępach mojego zamówienia?

Wszelkie informacje odnośnie realizacji zamówienia znajdziesz na swoim koncie w zakładce Historia zamówień.

Jakie pliki są przez was akceptowane?

Przyjmowanymi przez nas formatami plików są: jpg, tiff oraz pdf. Wszelkie informacje odnośnie przygotowania plików dostępne są w zakładce Pliki do druku.

W którym momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura?

Faktura wystawiana jest po zakończeniu prac i oddana wraz ze zrealizowanym zamówieniem; jeśli zamówienie ma zostać wysłane kurierem – faktura zostanie dołączona do paczki.

Czy mogę zamienić pliki produkcyjne? Jak ma to zrobić?

Pliki produkcyjne można podmienić tylko w momencie składania zamówienia (zanim trafi ono na produkcję), bądź kiedy pliki zostały odrzucone przez system; w takim wypadku należy wybrać dane zamówienie i wgrać pliki na nowo.

Zamówienie nie odpowiada moim oczekiwaniom, czy mogę je zwrócić?

W momencie, gdy nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je zareklamować. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową podając przyczyny niezadowolenia (np. zła jakoś druku, nieodpowiedni rozmiar zamówionego produktu); prosimy również o podanie numeru zamówienia, którego reklamacja dotyczy.

Czy złożone zamówienie można anulować?

Zamówienie można anulować tylko w momencie zanim trafiło na produkcję, nie poniesiesz wtedy żadnych dodatkowych kosztów; w innym przypadku przy anulowaniu zlecenia, doliczone zostaną poniesione przez nas koszty związane z jego realizacją.

W moim zamówieniu jest błąd, czy mogę go poprawić?

W momencie, gdy zamówienie trafiło na produkcję nie ma możliwości jego poprawienia. W związku z tym prosimy o dokładne sprawdzenie plików i wszelkich parametrów zlecenia, przed wysłaniem go do realizacji.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Ze względu na różnorodność wykonywanych przez nas prac nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty realizacji zamówienia. Przybliżone czasy realizacji w zależności od wykonywanej pracy wynoszą:
  • druk cyfrowy – 2-5 dni roboczych
  • druk wielkoformatowy – 2-5 dni roboczych
  • reklamy zewnętrzne – 5-9 dni roboczych

Płatności

Jakie mam możliwości zapłaty za złożone zamówienie?

Za złożone zamówienie można zapłacić przy odbiorze, tradycyjną wpłatą na konto, bądź poprzez płatność PayU.

W jaki sposób mogę odebrać zrealizowane zamówienie?

Gotowe zamówienie można odebrać osobiście w jednym z naszych oddziałów; można również w momencie składania zamówienia zamówić bezpłatną dostawę firmą kurierską – w tym przypadku zamówienie zostanie dostarczone na wskazany przez Ciebie wcześniej adres.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?
Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść pytania